Nail bazar

 

Ik droom al mijn hele leven van mooie, lange nagels. Ik heb echt al ontelbare dingen geprobeerd. Kuurtjes van Herome, verstevigende lakjes van OPI en die helpen, maar ik krijg nooit lange,stevige nagels. Of toch niet alle tien tegelijkertijd er is altijd wel eentje die afbreekt als ik een blikje drinken probeer open te krijgen of als ik heftig in de potten sta te roeren. 10 mooie lange nagels…. het is een droom voor mij.
Bijna 5 jaar geleden stapte ik echter in het huwelijksbootje en welk meisje droomt dan niet van het hele “prinsessenverhaal”. I had the dress, I had the make up en ik wou ook erg graag de nagels. En toen kwam ik bij Pascale bij Nail Bazar terecht. Dankzij haar werd ik echt een prinsesje met lange nagels! Ik ben daarna nog een hele tijd naar haar toe gegaan, maar door allerlei redenen besloot ik uiteindelijk toch terug voor mijn natuurlijke nagels te gaan.
Ondertussen zijn we ongeveer 4 jaar later en ergerde ik me weer dood aan mijn nagels. Zeker nu ik ze zo af en toe in de schijnwerpers plaats voor de site verlangde ik echt weer naar lange nagels. Dus ik begon weer met mijn kuurtjes en poedertjes, maar niets hielp. En wat doen we dan? Pascale bellen!

Gelukkig had ze nog een plaatsje voor mij, dus twee dagen later mocht ik aanschuiven aan haar werktafeltje in haar ubergezellige winkeltje. (Of hoe noem je dat.) Klantservice ten top want speciaal om mij er nog bij te krijgen deed ze een uurtje vroeger open. Super toch?

Volgens mij heb ik acrylnagels. Deze nagels worden geplaatst door acrylpoeder en vloeistof te combineren en dit uit te smeren op de nagel. Hierover komt ook nog een laagje super-shine die wordt uitgehard onder UV lampen. Ikzelf koos voor een french manicure, omdat ik erg graag mijn eigen nagels wil blijven lakken in alle kleurtjes van de regenboog. En dat kan perfect, zolang ik ver weg blijf van nagellakremover met acetone in. Sowieso probeer ik dat te vermijden dus het is niet echt een probleem voor mij. De eerste week laat ik mijn nageltjes gewoon au naturel omdat ik een french manicure eigenlijk zelf heel mooi vind.

Ik hoor wel eens vrouwen klagen dat nageltjes plaatsen veel tijd kost. En ja, het duurt wel ongeveer een uurtje, maar dat is voor mij echt pure me time. Heerlijk kletsen met Pascale, want die is ondertussen een vriendin geworden. Waar we het dan allemaal over hebben? Mannen, make up, reizen en ga zo maar door…. Echt kletsen onder vriendinnen, alleen kan deze vriendin ervoor zorgen dat mijn nagels er adembenemend mooi uitzien! Lekker kopje koffie erbij en het uur vliegt zo om!

Voor het plaatsen van de nagels vroeg Pascale 41 euro. Wat echt een goede prijs is. Het bijwerken moet gebeuren elke 3 à 4 weken en is meestal wat goedkoper. Mijn nagels krijgen het niet zo zwaar te verduren dankzij mijn kantoorbaantje dus ik doe er ongeveer 4 weken mee. Ik raad je wel aan om een goede nagelstyliste te zoeken. Ikzelf vertrouw Pascale blindelings en ze is ook altijd bereid me extra uitleg te geven als ik erom vraag. Ikzelf hecht daar behoorlijk wat belang aan, gezien ik gezonde nagels erg belangrijk vind.

Voor de dames uit de regio Antwerpen die interesse hebben in acrylnagels, gelnagels of de nieuwe gelfix nagels zou ik zeggen: een adres! Nail bazar in wilrijk! Pascale vind je terug op facebook op deze pagina of je kan terecht op haar homepage.

One thought on “Nail bazar

Geef een reactie

