Deautybox: L’oreal youthcode luminizer serum

Ik wou eigenlijk een algemene review schrijven van al mijn deautybox producten van de maand november…. maar dat was buiten dit product gerekend.
Jullie herinneren je misschien nog dat ik in mijn box bespreking vertelde dat ik hier zo nieuwsgierig naar was? Zeker omdat iedereen zo enthousiast was. Wel, ik ben hem onmiddellijk beginnen testen. Mooi ’s morgens en ’s avonds zoals de verpakking mij vertelde.

48 uur heb ik moeten wachten voor ik de werking van het serum op mijn huid kon waarnemen. En ik heb er foto’s van genomen om jullie te laten meedelen in de feestvreugde:

Ja, het doet pijn. Ja, het jeuk als gek. Ondertussen heb ik een spoedbezoek aan de dokter achter de rug en zit ik aan een zware cortisone kuur. Het internet leerde me dat ik niet de enige was met deze overdreven allergische reactie op het serum. Honderden hits krijg ik bij wat googlen.  Om 100% zeker te zijn dat de reactie toch wel degelijk van het serum kwam deed ik de test door het serum op verschillende plekken op mijn lichaam aan te brengen. En ja hoor, nog geen 48 uur later had ik overal blaasjes, bubbeltjes en rode uitslag.

Ik wil hiermee absoluut niet zeggen dat het serum een slecht product is. Ik heb het dan ook niet lang kunnen testen gezien ik er na 48 uur al zo heftig op reageerde. En het rare was dat ik eigenlijk best tevreden was over de textuur, geur en dergelijken. Bij mij gaat het flesje vol de vuilbak in. Hopelijk valt het bij de andere deautybox gebruiksters beter mee!

5 thoughts on “Deautybox: L’oreal youthcode luminizer serum

  1. Heb vrijdag m’n gezicht lekker ingesmeerd en zie er sinds zaterdag precies hetzelfde uit als op jou foto’s! Is het bij jou goed weggetrokken? Baal ontzettend 😦

Geef een reactie

