Catrice Hollywood Fabulous 40’s – Doris Darling nagellak

Vandaag laat ik jullie mijn tweede favoriet uit de limited edition serie van Catrice zien, namelijk dit lakje. Doris Darling.

 

De foto die ik hier gebruik is een afbeelding van de Catrice website. Ik kreeg mijn eigen flesje maar niet goed op de foto. Ik vond het erg moeilijk om de kleur in het flesje goed weer te geven. In het flesje lijkt het namelijk een erg paarse kleur. Donker paars, dat wel, maar op de nagels ziet hij er toch net weer even anders uit. Deze keer is het echter geen teleurstelling. Neen, ik vind hem op mijn nagels veel mooier dan in het flesje.

Op mijn nagels is hij echt veel donkerder, zwart – paars zelf bijna. Heel vampy en echt een ideale herfst en winterkleur volgens mij.
Voor mij is dit nagellakje toch wel een goede dupe voor Essies Velvet Voyeur. Essie heeft een iets rodere ondertoon, maar ze lijken echt heel erg op elkaar. Dus voor dames die van deze tinten houden zou ik zeggen: hup naar de winkel!

 

Catrice Hollywood Fabulous 40’s Daris Darling Nagellak is verkrijgbaar bij Kruidvat België voor 2,49 euro.

 

One thought on “Catrice Hollywood Fabulous 40’s – Doris Darling nagellak

Geef een reactie

