Catrice nagellak: Marilyn & Me

Soms loop ik een beetje voor op de feiten en dat gebeurde ook toen ik dit lakje van Catrice in de winkel zag. Rood met glitters dan geven mijn hersenen een kortsluiting en komt er nog maar een woord in neonletters boven mijn hoofd te staan: “KERST”. Ik weet het.. het is een beetje gek om in oktober (eigenlijk september want toen kocht ik dit lakje) reeds aan kerst te denken, laat staan er effectief al iets voor te kopen. En toch toen ik Marilyn & Me zag staan in de rekken vond ik het de geschikte kleur voor tijdens de feestdagen.

In het flesje is Marilyn & Me een felrode kleur met rode glinstering erin. Bij het flesje had ik echt een Wauw gevoel. Jammer genoeg, bleef het daar een beetje bij, want op mijn handen vervaagde het Wauw gevoel al snel. Sowiso is het een jelly nagellak, waardoor hij altijd een beetje doorschijnend zal blijven. Drie lagen moet je toch wel rekenen om voldoende dekking te verkrijgen. Jammer genoeg verdwijnen de glitters bijna volledig wanneer je hem aanbrengt op je nagels en dat vind ik toch wel een groot minpunt. Want ik deed het net voor de glittertjes!

Marilyn & Me wordt toch wel al eens genoemd als dupe voor Ruby pumps van China Glaze, maar dit vind ik eigenlijk onterecht. In de flesjes lijken de lakjes inderdaad erg op elkaar en zou dit Catrice lakje voor een dupe kunnen doorgaan, maar eens op je nagels wint Ruby pumps het echt wel met vlag en wimpel.

Voor mezelf was dit eigenlijk een beetje een miskoop, voornamelijk omdat ik niet echt vaak felrode nagellak draag.

Dit lakje is verkrijgbaar bij kruidvat voor 2,49 euro.

2 thoughts on “Catrice nagellak: Marilyn & Me

Geef een reactie

