Deautybox Oktober

Vandaag wil ik graag met jullie de Deautybox van Oktober delen. De deautybox werd vorige maand gelanceerd met een pers-editie, dus eigenlijk is dit de eerste echte box die voor alle beauty fans beschikbaar is.

De vormgeving van de doos alleen al is erg mooi. Het deautylogo met vogeltje zit ook aan de binnenkant van het deksel en alles is mooi ingepakt met vloeipapier en mooie lintjes. Lekker luxe dus, net alsof je een cadeautje mag uitpakken. En laten we eerlijk zijn, eigenlijk is het dat ook wel. Een cadeautje voor jezelf!

De oktober box is opgedragen aan het nieuwe seizoen: namelijk de herfst. Het wordt buiten wat kouder, de bladeren beginnen te vallen en de nachten worden langer. Maar geen tijd voor een winterslaapje zo stelt Deauty! Die lange nachten die feesten we weg volgens hen en daar helpen zij ons graag met de volgende producten een handje mee:

Shu Uemure Sheer Lacquer Micro- Fine Finishing Spray – 100 ml

Ik begin met een met het product waar ikzelf het minst blij mee ben in de box. Niet omdat het niet van goede kwaliteit is of zo, maar gewoon omdat ik eigenlijk nooit haarlak gebruik. Vanmorgen heb ik dan maar meteen een uitzondering gemaakt en de lak toch eens opgespoten. Ik was zo benieuwd naar dit merk. Zeker omdat ik zelf van Antwerpen ben en we hier een grote Shu Uemure winkel hebben, waar ik altijd nieuwsgierig binnen gluur.

De lak zou je haar en je haarkleur beschermen, maar er ook voor zorgen dat je haar meer klasse krijgt.

Full size: 300 ml aanbevolen verkoopprijs: 27 euro

L’Oreal Paris – Mega Volume Collagene Black Smoke Mascara 24 h – 9 ml

En dan gaan we over naar het product waar ik heel enthousiast over ben. Ik weet dat niet iedereen even blij zal zijn met een mascara in de box, maar ik ben een gigantische mascara liefhebber. Altijd op zoek naar een mascara die mijn wimpers zowel verlengt als dikker maakt.

Deze mascara belooft je wimpers mooi vol te maken met behulp van collageen. Verder zit er ook nog mat poeder in de mascara waardoor je ogen een sexy smoky effect van zouden krijgen. Over dit product komt zeker nog een review online!

Full size: 9 ml aanbevolen verkoopprijs: 16,99 euro

L’Oreal Paris – Color Riche Le Smoky Eyeliner n 201 Black Velour

Waarschijnlijk gaan heel wat beauty-lovers me nu uit lachen, maar ik heb amper oogpotloden in mijn collectie. (Welgeteld twee nu met dit oogpotlood erbij.) Door verschillende operaties aan mijn ogen is het erg moeilijk om met potlood te werken bij mij, daarom gebruik ik altijd vloeibare eyeliner. Maar voor dit potlood wil ik dus een uitzondering maken en ga ik dit weekend eens intensief oefenen op het aanbrengen ervan.

Dit oogpotlood kan je gebruiken zowel op het buitenste als het binnenste lijntje van je oog. Dankzij het smudging kwastje kan je het lijntje verlengen of uitvegen over het volledige bewegende ooglid. Ik ben alvast benieuwd wat ik ervan ga terechtbrengen!

Full size: aanbevolen verkoopprijs: 10,99 euro

Kiehl’s Lip Balm 15 ml

Nog een product waar ik heel enthousiast over ben, Kiehl’s lip balm. Ik heb hem al een aantal keer in mijn handen gehad, maar ik vind 8 euro best veel geld voor een lipbalsem. Maar nu kan ik dus zelf ontdekken waarom dit het best verkopende product uit de Kiehl’s collectie is.

Over deze lip balm komt zeker binnenkort een review online.

Full size: 15 ml aanbevolen verkoopprijs: 8 euro

Biotherm Clarifying Exfoliating Gel for Normal / Conbination Skin – 20 ml

Al een hele tijd zit ik te denken dat ik misschien eens een scrub moet kopen voor mijn gezicht, maar het was dus nog altijd niet van gekomen en nu zit dit lieverdje in de box van deze maand.  Ik kan dus meteen even uittesten of een face scrub eigenlijk wel wat voor mij.

De scrub zou op een zachte manier dode huidcellen verwijderen en de huid verfrist achterlaten. Dat klinkt alvast erg veelbelovend.

Full size: 150 ml aanbevolen verkoopprijs: 21,90 euro

Biotherm Blue Therapy Serum – 10 ml

Bye bye rimpels, vlekken en verlies van stevigheid…. Ik mag hopen dat die fase nog even weg blijft. Maar dat wil niet zeggen dat we niemand anders kunnen blij maken met dit serum. Nog voor de box goed en wel uitgepakt was werd het serum geschonken (opgeëist ;-)) door mijn mama. Zij mag hem dus voor mij uittesten! Ik ben best benieuwd gezien mijn mama zowat de gevoeligste huid in tijden heeft!

Full size: 30 ml aanbevolen verkoopprijs: 50,7 euro

 

Wat een prachtige doos hebben ze samengesteld daar bij deauty! Drie hele full size producten en drie luxueuze testers! Echt een schot in de roos. Over de prijs moeten we zelf niet erg lang nadenken, 15 euro is dit zeker waard. (En voor diegene die het graag willen weten, maar niet willen rekenen: de doos is 64,80 euro waard.) Als extra’je zit er ook nog een bon bij voor de Kiehl’s webwinkel. Je kan nu bestellen zonder verzendkosten, fijn toch?

Voor diegene die ook interesse hebben in de deautybox: Je vind alle informatie op deze site!

One thought on “Deautybox Oktober

  1. Pingback: Things I like week 10 « Alice in wonderland

Geef een reactie

