NYC In a New York Minute: 208 Pier 17

Mijn eerste review hier op de site is eigenlijk een beetje een oude getrouwe in mijn stash. Misschien niet heel orgineel om met een ouder exemplaar de blog officieel voor geopend te verklaren, maar gezien het een van mijn favoriete lakjes is wil ik hem toch graag de eer geven.

Dit lakje is uit de In a New York Minute collectie van het budgetmerk NYC. Hij is inderdaad zoals ik al zei een beetje ouder, maar hij zit nogsteeds in het vaste gamma.

Het is een heel mooi donkerblauw lakje met een lichte metallic glans. Moeilijk weer te geven op de foto, maar toch duidelijk zichtbaar in het zonlicht zijn de kleine glittertjes erin. Heel fijn, niet opvallend, maar wel mooi. Ik vind de kleur echter supermooi, maar kan het exacte blauw maar niet correct op de foto krijgen.  Ik vind persoonlijk trouwens ook dat de kleur gewoon in het flesje bekijken je niet de correcte indruk geeft van hoe het “effectief” op je nagels zal zijn. Dus laat je niet afschrikken als je een nogal saaie blauwe kleur in het flesje ziet, de schoonheid van Pier 17 komt pas echt naar boven eens hij is aangebracht!

Een van de grootste nadelen van dit lakje is dat het niet naar behoren dekt. Om een optimale dekking te verkrijgen heb je toch 3 à 4 laagjes nagellak nodig.
Hij droogt echter wel snel zoals beloofd op het flesje… in a new york minute dus.

Dit lakje is verkrijgbaar bij kruidvat voor 2,49 euro.

Geef een reactie

