Welkom!

Hallo en welkom op mijn blog, zou ik zo zeggen!

Vanaf vandaag is het de bedoeling om een paar keer per week hier iets te posten over beauty en welness.
Ik gebruik speciaal de term welness omdat ik iets verder wil gaan dan de normale “beautyproducten”. Ik denk bijvoorbeeld ook aan brandolies, geurkaarsen, lekkere thees en ga zomaar door. Eigenlijk een beetje alles wat maar te maken heeft met ontspanning en jezelf eens heerlijk in de watten leggen.

De titel plus size pretty nice slaat voor een groot stuk ook terug op mezelf of wat hadden jullie gedacht? Sinds lange tijd volg ik beautyblogs en telkens zie ik prachtige dames en jonge meisjes. Echt waar, een voor een beeldschoon en vooral mooi slank. Laat ikzelf dit nu vooral niet zijn. 🙂 Maar dat wil niet zeggen dat de iets zwaardere dames onder ons niet ook ontzettend van beauty houden. Hoe ik het precies ga aanpakken weet ik nog niet, maar er gaat dus zeker ook een “PLUS SIZE” aan deze  blog komen. Denk maar aan kleding, etc….

Voor nu alvast van harte welkom!

One thought on “Welkom!

Geef een reactie

